Sanbi no Isonade
Umiejetnosci: Wladanie nad zywiolem wody i mozliwosc kontrolowania pradow wodnych
Jinchuriki: Brak Isonade (Trzy-Ogoniasty)
Lvl 0: Demon daje ci czesc swojej mocy i chakry by zachecic cie do jego uwolnienia. ( nikt nie wie, ze wlanczasz ta forme ) Chakra wzrasta o 250.000 Wymagania: brak
Lvl 1: Wokół twojego ciała pojawia się ledwo widoczna błekitna aureola z Chakry i wyrasta z niej pierwszy ogon. Wodne jutsu sa od tej formy zabieraja o pol chakry mniej. Chakra wzrasta o 100.000 Wymagania: Zwyciężyć 10 walk w wyzwaniach z 0 lvl
Statystyki: Sila: +10 Szybkosc -10 Wytrzymalosc +50 Zrecznosc Nie zmienia sie
Lvl 2: Aureola z chakry staje sie juz wyraznie widoczna. Wyrasta z niej 2 ogon. Mozesz uzywac technik wodnych bez uzycia chakry. Chara wzrasta o 100.000 Wymagania: Wykonać misję : Tajemniczy Informator
Statystyki: Sila +20 Szybkosc -2 Wytrzymalosc +150 Zrecznosc Nie zmienia sie
Lvl 3: Zamieniasz sie w Isonade. Ataki wodne tylko cie wzmacniaja. Mozesz tworzyc dowolna ilosc wody z wlasnego ciala i kontrolowac ja dowolnie. Chara wzrasta o 100.000 Wymagania: Ukończyć trening w świątyni Jinchiruki
Statystyki: Sila +30 Szybkosc -1 Wytrzymalosc +200 Zrecznosc Nie zmienia sie
Jutsu:
Irixyu-jon kiri – Sanbi łapie przeciwników w genjutsu. Genjutsu polega na tym, że przeciwnik odczuwa mękę z przeszłości. Złudzenie znika, gdy ofiara sama je przerwie, bądź któryś z kompanów.
Wszystkie statystyki oraz jutsu sa dostepne tylko i wylacznie po wlaczeniu formy demona. Statystyki nie lacza sie.
|