Imię: [Wpisujemy imię zwierzaka] Rodzaj: [Pies, wąż itp.] Rasa: [np. Kundel] Wygląd: [Zdjęcie] Wiek: [Podajemy wiek zwierzątka] Wielkość: [Małe, Średnie, Duże] Typ: [Szpieg, Bojowy lub Duch] Poziom Tresury: [Na start 1] Umiejętności: [Na początku zostawiamy puste] Jutsu: [Na początku zostawiamy puste] Charakter: [Opisujemy charakter zwierzaka] Statystyki: 10 na start
Szpieg: Węch: odpowiada za tropienie wroga Słuch: odpowiada za slyszenie ruchów przeciwnika Wzrok: odpowiada za to z jakiej odległości zobaczymy wroga (1 pkt = 1 metr) Wyczuwanie Chakry: odpowiada za rozróżnianie klona od człowieka Maskowanie: odpowiada za wykrywalność pupila
Bojowy: Siła: odpowiada za siłę ataku Wytrzymałość: odpowiada za odporność na ataki Szybkość: odpowiada za prędkość Reakcja: odpowiada za uniki Zwinność: odpowiada za sprawne poruszanie się np. po drzewie
Duch: Siła: odpowiada za to o ile zwiększa się nam siła po połączeniu (1 pkt = 1 siły) Szybkość: odpowiada za to o ile zwiększa się nam szybkość po połączeniu (1 pkt = 1 szybkości) Aura: odpowiada za to ile rund utrzyma się aura podwajająca nasze statystyki (10 pkt = 1 tura) Materializacja: opowiada za to na ile rund nasz duch jest zdolny się zmaterializować (10 pkt = 1 tura) Chakra: odpowiada za to o ile duch zwiększa nam chakre (1 pkt = 100 chakry)
|