PogodaOpady: Brak Temperatura: 25 ° C Wiatr: Średni Zachmurzenie: Brak |
OgloszeniaZaczęto wprowadzać znaczne zmiany w zasadach forum więc radzę monitorować je na bieżąco! |
Techniki Rangi D
Nazwa Techniki: Harukani Kaori Nioi no Jutsu
Członek klanu Inuzuka wykonując pieczęć tygrysa skupia się, na zapachu, dzięki temu może odnaleźć osobę która jest bardzo daleko lub osobę, której trop się urywa jednak jest ona w zasięgu techniki. Technika wymaga bardzo dużego skupienia.
Chakra: 1.000
Utrzymanie: 100
Zasięg:0-20km
Nazwa Techniki: Shikyaku no Jutsu
To jutsu pozwala członkowi klanu Inuzuka na otrzymanie cech zwierzęcych zwiększając refleks oraz wyostrzając wszystkie zmysły. Poprzez wtłoczenie chakry do całego ciała otrzymujemy niemal dziką siłę i szybkość. Dzięki zastosowaniu tego jutsu członek tego klanu posiada o wiele większe szanse wygrać walkę Taijutsu.
(zwiększa nasze statystyki 2x)
Chakra: 500
Nazwa Techniki: Bakuretsu Koinu
Nasz pupil tworzy swoją replikę która w każdej chwili może eksplodować wystrzeliwując kunaie ,które mogą poważnie poranić przeciwnika.
Chakra: 500
Nazwa Techniki: Jūjin Bunshin
Unikalna technika dla klanu Inuzuka. Po wskoczeniu na nasze plecy pozwala przybrać naszemu pieskowi naszych wszystkich cech. Jeżeli uprzednio zastosowaliśmy technikę Shikyaku no Jutsu możemy się niemal idealnie zsynchronizować z naszym pupilkiem, nie mówiąc już o rozróżnianiu.
Chakra: 1.000
Techniki Rangi C
Nazwa Techniki: Tsūga
Użytkownik tej techniki obraca się z szaleńczą szybkością powodując bestialsko silny atak. Jeżeli ludzki cel tego nie ominie, nawet pomimo niskiej rangi tej techniki może zostać porządnie trafiony. Bez problemu przełamuje się przez grube gałęzie czy naruszyć dosyć twarde skały.
Chakra: 1.000
Nazwa Techniki: Dainamikkumākingu
Nasz pupil zaznacza cel swoim moczem, dzięki czemu później nie mamy najmniejszych problemów by go namierzyć czy to podczas ataku, kiedy nie ma możliwości przez szybkość spoglądania na cel, czy to wyśledzenia przeciwnika gdy ucieka.
Chakra: 0
Techniki Rangi B
Nazwa Techniki: Gatsūga
Wykonywana przez członka klanu Inuzuka oraz jego podopiecznego technika. Jest to oczywiście podwójna Tsūga, używana gdy nasz pies jest w "trybie" Jūjin Bunshin. Trafienie powoduje o wiele większe obrażenia niż pojedyncza wersja. Dzięki szybkości rotacji, ma moc na tyle wielką, że przebija się bez najmniejszych problemów przez skały. Dodatkowo atakujemy przeciwnika z dwóch stron na raz, więc nie ma gdzie uciec.
Chakra: 2.000
Nazwa Techniki: Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō
Wymaga znajomości techniki Konbi Henge. Wtedy też zamieniamy się w ogromnego, białego wilka z dwoma głowami. Dopiero w tej formie możemy użyć techniki Garōga
Chakra: 5.000
Techniki Rangi A
Nazwa Techniki: Garōga
Aby użyć tego jutsu należy spełnić dwa wymogi. Po pierwsze szybkość z jaką się obracamy podczas wykonywania tej techniki zupełnie uniemożliwia namierzenie za pomocą wzroku przeciwnika - dlatego też, nasz pies zaznacza jego aktualną pozycję swoim moczem - wtedy nie mamy żadnych problemów z wycelowaniem techniki. Drugim wymogiem oczywiście jest przemiana w ogromnego, dwugłowego wilczura. Ten atak jest tak silny, że bez żadnych problemów jest w stanie przeciąć osobę na pól oraz co ważniejsze wygiąć bramę Rashōmon. Nawet jeżeli atak chybi, szybkość tego ataku jest tak ogromna, że tnie niczym ostrze. Jednak, po wykonaniu tej techniki jej użytkownicy są na skraju wyczerpania zarówno fizycznego jak i sytuacja z chakrą nie jest za dobra. Dlatego po dwóch wykonaniach tej techniki lądujemy w szpitalu nie ważne jakim wynikiem zakończy się walka.
Chakra: 10.000
Offline