PogodaOpady: Brak Temperatura: 25 ° C Wiatr: Średni Zachmurzenie: Brak |
OgloszeniaZaczęto wprowadzać znaczne zmiany w zasadach forum więc radzę monitorować je na bieżąco! |
Poziom pierwszy-na ciele pojawiają się dziwne znaki, szybkość i wytrzymałość wzrasta do 15 punktów na walkę.
Poziom drugi-Ciało użytkownika zmienia kształt i wygląd,szybkość wzrasta i wytrzymałość wzrasta do 30 punktów.
Techniki
Karamatsu no Mai - Trzeci taniec, który polega na zmorzonej obronie przed atakami Taijutsu. Z ciała wystrzeliwują żebra i kości, które dotkliwie ranią przeciwnika. Mamy nad nimi pełną kontrole - możemy je na zawołanie schować, zaś rany powstałe w skutek rozcięcia błyskawicznie się goją.
Chakra: 0
Teshi Sendan - Utwardzone kości palców są skierowane na wroga, z dodaną rotacją do szkieletowych kul. Bezpośrednie trafienie można rozerwać skórę, ciało i kości. Ponieważ kości użytkownika mogą być regenerowane, arsenał użytkownika jest nieograniczony. To jutsu jest niezbędna dla Kimimaro, to ataku na dalekie odległości.
Chakra: 100 za 1 pocisk
(max 10 na turę)
Sawarabi no Mai - Ostateczny taniec (prawdopodobnie najsilniejszy, używany jako środek ostateczny). To jutsu wywołuje ogromny las z ostrymi kolcami, wyrastającymi z ziemi. Jesteśmy w stanie wyjść z jakiejkolwiek kości według własnej woli, dając mu śmiertelny element zaskoczenia przeciwnika, który powinien nie być w stanie uniknąć tego ataku.
Chakra: 25.000
Offline