PogodaOpady: Brak Temperatura: 25 ° C Wiatr: Średni Zachmurzenie: Brak |
OgloszeniaZaczęto wprowadzać znaczne zmiany w zasadach forum więc radzę monitorować je na bieżąco! |
Tutaj bendę zamieszczał swoje pomysły.
Spoiler:
Rangi D:
Rangi C:
Rangi B:
Rangi A:
Rangi S:
Artefakty:
Offline
Propozycja technik medycznych:
Fuuin Karada:
Użytkownik może w dowolnym momencie zapieczętować i odpieczętować ciało zmarłego.
Technika ta konserwuje ciało dzięki czemu ciało nie ulega rozpadowi.
Chakra: ?
Ranga: ?
Kishou Tensei no Jutsu
Użytkownik koncentruje chakre w rękach następnie przykłada je do osoby. Technika ta leczy najpoważniejsze rany u siebie lub u kogoś. Może nawet wskrzesić martwą osobę jednak cena za wskrzeszenie to własna śmierć.
Chakra:?
Ranga: S
Jintai Sosei no Jutsu
Użytkownik koncentruje chakre w całym ciele przez co leczy najpoważniejsze rany na swoim ciele łącznie z organami. Technika ta skraca życie o 5 lat za każde użycie.
Chakra:?
Ranga: S
Narazie trzy techniki potem dodam jeżeli się spodoba
Ekwipunek:
Militarna pigułka żywnościowa
Specjalne pigułki, które przywracają nam 500 pkt chakry.
Cena:?
Antidotum
Lekarstwo na każdą truciznę.
Cena:?
jak na razie to tyle
Spoiler:
Rangi D:
Rangi C:
Rangi B:
Rangi A:
Rangi S:
Artefakty:
Offline
Pierwsze 3 techniki są w jutsu medycznych tylko możliwe że pod inną jeśli chodzi o sklep zostanie to dodane dzięki
Offline
Kolejne techniki tym razem
Ninjutsu:
Kumoshin no Jutsu
Użytkownik może przenieść maksymalnie 4 osoby na dowolne miejsce w obszarze 500m.
Chakra: ?
Ranga: ?
Rasengan
Użytkownik wytwarza w ręku wir chakry, który po zetknięciu z dowolną powierzchnią rozrywa ją na strzępy.
Chakra: ?
Ranga: A
Odama Rasengan
Wymagania: Rasengan,Kage Bunshin no Jutsu.
Użytkownik tworząc Rasengan dodaje do niego większą ilość chakry i zwiększa rotację. Atak jest dużo silniejszy.
Chakra: ?
Ranga: A
Taju Kage Bunshin no Jutsu
Wymagania: Kage Bunshin no Jutsu
Użytkownik tworzy Kage Bunshin no Jutsu jednak ich ilość bywa liczona w setkach.
Chakra: ?
Ranga: A
Kage Bunshin no Jutsu
Użytkownik tworzy swoją dokładną kopię. Techniki tej można używać zarówno w walce jak i w treningu. Klon dzieli chakrę z użytkownikiem i posiada jego techniki.
Chakra: ?
Ranga: B
Kuchiyose: Edo Tensei
Kuchiyose: Edo Tensei jest zakazaną techniką używaną do wskrzeszenia zmarłych.
Chakra: ?
Ranga: S
Shiki Seppun
Użytkownik całuje przeciwnika przez co zdobywa jego naturę chakry. Przeciwnik po pocałunku umiera.
Chakra: ?
Ranga: S
Ostatnio edytowany przez HiroshiNara (2013-07-19 15:00:40)
Spoiler:
Rangi D:
Rangi C:
Rangi B:
Rangi A:
Rangi S:
Artefakty:
Offline
Techniki Fuuinjutsu
Fuuja Houin
Użytkownik nakłada pieczęć na znak Przeklętej Pieczęci dzięki czemu jej moc zostaje trochę stłumiona. Od tego czy pieczęć będzie działać zależy tylko od kogoś na kogo pieczęć została nałożona.
Chakra: ?
Ranga: ?
Tensha Fuuin
Użytkownik za pomocą dotknięcia w czoło pieczętuje w kimś swoją technikę. Pieczętowanie technik klanowych może odbyć się tylko w obrębie klanu.
Chakra: ?
Ranga: S
Spoiler:
Rangi D:
Rangi C:
Rangi B:
Rangi A:
Rangi S:
Artefakty:
Offline
Jest w technikach pieczętujących ;p
Offline
Egzamin na Genina
Aby dostać się na egzamin należy zdać pierwszą część akademii. Gdy już to zrobimy zakładamy tutaj temat "Walki na Genina " i czekamy na egzaminatora. Egzamin polega na walce z Senseiem/Jouninem/adminem. Ten egzamin nie jest ciężki musisz tylko udowodnić że umiesz sobie poradzić jako Genin.
kazda osoba która zda egzamin otrzymuje Opaskę ninja
Wprowadzenie Listy egzaminatorów i senseiów.
Egzaminatorzy : przeprowadzaja egzaminy np: Egzamin Genina
Wymagania : ranga Jounia i wyższe.
Sensei : przeprowadzaja naukę w akademi
Wymagania : ranga Chunina i wyższe.
Ostatnio edytowany przez HiroshiNara (2013-07-20 12:26:21)
Spoiler:
Rangi D:
Rangi C:
Rangi B:
Rangi A:
Rangi S:
Artefakty:
Offline
Artefakty :
Kubikiri Houcho Miecz Zabuzy
Kubikiri Houcho. Olbrzymi oręż przypominający trochę tasak . Co najdziwniejsze, Zabuza dość swobodnie używa też tego miecza jako broni miotanej, co czyni ją bardzo trudną w bloku. Duży ciężar jest atutem przy walce wręcz - łatwo przełamać nią blok przeciwnika.Ponadto jeżeli użytkownik tej broni weźmie mocny zamach można go powstrzyma tylko przy użyciu artefaktu,żadna zwykła broń nie będzie wstanie zatrzymac tego ataku.Największą zaletą tego miecza jest to,że po rzucie zawsze wraca do ręki.
Cena:?
Bonus:
Właściciel:
Kastety Asumy
Kastety Asumy, Są nierozłączną jego bronią, w różnych wyprawach i nie tylko. Potrafią przecinać zwykłe ostrza, oraz tym podobne rzeczy. Można w nie włożyć chakre(PRzykład, Asuma wkłada Fuuton). Najlepiej sprawuje się fuuton iż broń zostaje lżejsza i poręczniejsza w walce wręcz. Niestety, w walce z, Kakuzu oraz Hidan'em, Asuma zginął od bardzo śmiertelnych ataków przeciwników. Odtąd Kastety Asumy są zamieszczone w Artefaktach, gdzie można je kupić i korzystać jak dawny Strażnik Konohy.
Cena: ?
Bonus: ?
Właściciel:
Kosa Hidana
Nieodłączny element wyposażenia Hidana. Dzięki tej broni z łatwością może walczyć ze swoimi przeciwnikami na duże dystanse. Na pierwszy rzut oka przypomina zwykłą kosę, jednak potrafi się ona wydłużyć dzięki ukrytej linie. Można nią również rzucać.
Cena: ?
Bonus: ?
Właściciel:
Ta zbroja, chroni nas przed jutsu rangi B. Daje nam dodatkowe 3.000ch do naszej początkowej. Jest niezwykle mocna i twarda, tylko Artefakty mogą ją przebic
Cena: ?
Bonus: ?
Właściciel:
Potężna broń którą umie władać jedynie Kisame. Miecz ten wykonany jest ze skóry rekina, która jest niesłychanie ostra. Wystarczy mały kontakt z przeciwnikiem i już jest on cały rozszarpany. Miecz ten ma tez jeszcze jedną ciekawą właściwość, mianowicie potrafi absorbować chakrę przeciwnika (10% chakry, jezeli przeciwnik kumuluje chakre to wystarczy machnac mieczem 10 cm od ciala przeciwnika... jezeli tego nie robi, to trzeba zranic przeciwnika aby wyssalo z nigo chakre). Wyćwiczony Kisame potrafił ten niesłychanie ciężki miecz przymać w jednej ręce i przy tym nie tracić nad nim kontroli.
Cena:?
Bonus: Dostajemy 10% chakry przeciwnika jeżeli go zranimy mieczem
Właściciel:
Spoiler:
Rangi D:
Rangi C:
Rangi B:
Rangi A:
Rangi S:
Artefakty:
Offline