PogodaOpady: Brak Temperatura: 25 ° C Wiatr: Średni Zachmurzenie: Brak |
OgloszeniaZaczęto wprowadzać znaczne zmiany w zasadach forum więc radzę monitorować je na bieżąco! |
Każdy członek zyskuje miecz po dołączeniu do organizacji. Miecze dają graczom bonusy przedstawione poniżej. Jednakże miecz można stracić w walce pvp wtedy bonusy oczywiście znikają. Gracz który zabierze nam miecz a nie jest w 7 Mistrzach Miecza nie może korzystać z jego bonusów.
Kubikiri Hōchō
Posiada go:
Opis:
Olbrzymi nóż rzeźnicki(podobny wygląd), użytkownik może skorzystać z otworu na mieczu ,złapać przeciwnika za głowę i mu ją odciąć, stąd nazwa. Posiada odłączany uchwyt który ułatwia nosić go ze sobą.
Bonusy:
- Miecz jest tak twardy że z łatwością przebije bouke na każdym zwykłym przedmiocie
- Miecz ma zastosowania bumerangu (wyrzucony wraca do właściciela o ile się w nic nie wbije)
- Jest dość ciężki więc nie może być zablokowany przez żadną zwykłą broń (tak kusunagi też go nie zablokuje)
Wymagania:
- Siła powyżej 35
Samehada
Posiada go:
Opis:
Najbardziej przerażający miecz, ma wygląd olbrzymiego noża w skali rekina. Posiada on również zdolność do "pożerania" czakry. W odróżnieniu od innych mieczy,rozcina ciało przeciwnika jak skóra rekina,stąd też jej nazwa. Posiadacz Samehady może wchłonąć czakrę jaką zaabsorbowała Samehada. Jeżeli ktoś inny niż my będzie próbował ją podnieść zostanie poraniony kolcami.
Bonusy:
- Miecz może wysysać chakre przeciwnika (max. 10.000 na ture chakra ta uzupełnia nasze własne zapasy) aby tego dokonać należy oczywiście trzymać miecz w ciele przeciwnika np. drasnąć go w rękę
- Miecz dzięki łuskom rekina nie zadaje obrażeń ciętych tylko szarpanych co równa się z rozerwaniem przeciwnika na strzępy
Wymagania:
- Posiadać żywioł Suiton
- Miecz Lidera Organizacji
Hiramekarei
Posiada go:
Opis:
Zabandażowany dwukrotnie miecz, który jest zdolny do tworzenia warstwy chakry wokół siebie w postaci młota.
Bonusy:
- Możemy zmieniać kształt powłoki wokół miecza za pomocą chakry ale należy go utrzymywać (zabiera 5% chakry na ture)
Wymagania:
- Posiadać zasoby chakry powyżej 50.000
Kiba
Posiada go:
Opis:
Dwa sztylety, które przypominają kły smoka.Mają moc uwalniania pioruna.
Bonusy:
- Możemy poprzez skrzyżowanie mieczy kontrolować pioruny
Wymagania:
- Posiadać żywioł chakry raiton
Kabutowari
Posiada go:
Opis:
Składający się z jednego dwustronnego topora i młota dołączonego do długości łańcucha. Mówi się, zdolny jest do rozdrabniania wszelkiej obrony. Odbywa się to przez pierwsze uderzenie topora i wbicie się w przeszkody młotem, przy użyciu siekiery jako klin
Bonusy:
- Z łatwością może zniszczyć inne bronie
- Przebija się przez Bouke na każdej zwykłej broni
Wymagania:
- Posiadać siłę powyżej 35
Nuibari
Posiada go:
Opis:
Miecz w kształcie igły z długim cienkim drutem. Ten miecz może przebić wielu przeciwników z rzędu i związać ich razem.
Bonusy:
- Możemy nim atakować kilku przeciwników naraz
- Możemy po przebiciu przeciwnika związać go drutem
Wymagania:
- Posiadać zręczność powyżej 35
Homatsu
Posiada go:
Opis:
"Eksplodujący" miecz, który jest wyposażony w ogromną ilość wybuchowych notek, uwzględniając to, że znajduje się za ostrzem, łącząc szermierkę i wybuch. Po tym jak notki wybuchną zwoje wydają się falować tak, by wybuch trafił bezpośredniego we wroga, podczas gdy dzierżący miecz może uruchomić kolejną falę wybuchów.
Bonusy:
- Możemy atakować przeciwnika wybuchami (notki na mieczu się nie kończą)
- Możemy kierować falą wybuchu tzn. czy fala ma lecieć w prawo, lewo itp. lecz nie w taki sposób że fala goni przeciwnika
Wymagania:
- Posiadać siłę powyżej 35
- Posiadać żywią chakry katon
Offline